Waginoplastyka

waginoplastyka

Co to jest Waginoplastyka ?

Waginoplastyka to zabieg plastyczny obejmujący wejście do pochwy oraz jej okolicę. Polega na zwężeniu lub poszerzeniu wejścia do pochwy. Zależne jest to zarówno od preferencji Pacjentki, jak i budowy anatomicznej.

Zabieg przywraca wszystkie prawidłowe funkcje, które zostały utracone w wyniku różnych wydarzeń, w tym porodu siłami natury. W okolicy pochwy powstają wówczas bolesne blizny, a wejście staje nie nienaturalnie poszerzone. Jest to więc nie tylko korekta estetyki okolic intymnych, ale przede wszystkim przywrócenie jej sprawności i funkcjonalności. Pacjentki, które wymagają plastyki wejścia pochwy i przedsionka nie czerpią przyjemności z życia seksualnego. Często są narażone także na przewlekły ból i nawracające infekcje okolic intymnych.

Serafin Clinic w Gliwicach – Klinika dla Kobiet oferuje swoim Pacjentkom opiekę na najwyższym poziomie. Każdy zabieg wykonywany jest przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem. Sprawia to, że są one zaopiekowane na każdym etapie leczenia. Pierwszym krokiem przed zabiegiem jest zawsze konsultacja. Wówczas zostaje dobrana indywidualna metoda leczenia: chirurgiczne lub laserowe obkurczenie pochwy.

Na czym polega zabieg waginoplastyki?

Zabieg plastyki wejścia do pochwy i przedsionka polega na wycięciu zmienionych tkanek, w tym blizn powstałych w wyniku porodu. Przeprowadzona zostaje także jej rekonstrukcja. Pozwala to zarówno poszerzyć lub zawęzić wejście do niej, przywracając prawidłowe jej funkcjonowanie.

Jakie są korzyści plastyki pochwy i przedsionka?

Obniżenie i wypadanie przedniej oraz tylnej ściany pochwy może być bolesne. Lifting krocza przywraca jej prawidłową anatomię. Niesie to za sobą wiele korzyści, w tym przede wszystkim pozbycie się bólu. Zmienione tkanki w obrębie pochwy oraz powstałe blizny dają dolegliwości bólowe, które towarzyszą podczas codziennych czynności. Operacja okolic intymnych to również poprawa i przywrócenie radości z życia seksualnego. Lifting krocza sprawia, że pochwa staje się bardziej jędrna i elastyczna. Zwiększa się poczucie atrakcyjności oraz podniesienie własnej samooceny. Ma to znaczący wpływ również na relacje z partnerem.

Korzyści waginoplastyki:

• przywrócenie prawidłowego wyglądu i funkcjonowania pochwy,
  • pozbycie się bólu związanego z nieprawidłową anatomią pochwy,
  • poprawa życia intymnego,
  • zwiększenie doznań seksualnych,
  • poprawa wyglądu miejsc intymnych,
  • podniesienie własnej samooceny,
  • wyzbycie się kompleksów,
  • trwałość zabiegu,
  • zabieg jest bezbolesny,
  • szybka rekonwalescencja,
  • zabieg wykonywany jest przez specjalistę, lekarza-ginekologa dr Dawida Serafina.

Czy zabieg plastyki pochwy i przedsionka jest bolesny?

Zabieg plastyki pochwy i przedsionka wykonywany jest w znieczuleniu ogólnym, w związku z tym Pacjentka nie odczuwa żadnego bólu w trakcie.

Jak przygotować się do zabiegu waginoplastyki?

Podczas pierwszej konsultacji każda Pacjentka otrzymuje skierowanie na szereg specjalistycznych badań. Zostaje przeprowadzony także dokładny wywiad lekarski, aby zabieg był zarówno bezpieczny, jak i przewidywalny.

Przed wykonaniem liftingu krocza należy wyleczyć wszystkie ewentualne stany zapalne oraz przeprowadzić depilację miejsc intymnych.

Jak wygląda zabieg waginoplastyki?

Podczas samego zabiegu plastyki wejścia do pochwy obecny jest cały czas anestezjolog, a po wszystkim Pacjentka powinna zostać w klinice na obserwacji przez minimum 24 godziny.

Obie metody: chirurgiczna i laserowa polegają na usunięciu nadmiaru tkanek w okolicy pochwy. Następnie zakładane są rozpuszczalne nici. Dzięki temu nie ma później konieczności ich ściągania.

Wskazania do zabiegu:

• ból w okolicach pochwy,
  • bolesne blizny po porodzie,
  • nienaturalne, zbyt szerokie lub wąskie wejście do pochwy,
  • niezadowolenie z wyglądu okolicy intymnej,
  • niska samoocena spowodowana wyglądem pochwy,
  • ból w trakcie kontaktów seksualnych.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• ciąża, połóg lub okres karmienia piersią,
  • miesiączka,
  • stany zapalne okolic intymnych,
  • choroby weneryczne,
  • zły wynik badania cytologicznego,
  • choroby nowotworowe,
  • słaba krzepliwość krwi,
  • choroby przewlekłe utrudniające gojenie się tkanek.

Ile trwa rekonwalescencja po zabiegu waginoplastyki?

Całkowita rekonwalescencja po zabiegu trwa zwykle od 6 do 8 tygodni i jest zależna od indywidualnych predyspozycji Pacjentki.

W tym czasie należy szczególnie dbać o higienę okolic intymnych oraz unikać kontaktów seksualnych.

Powinno się również zrezygnować z sauny, basenu oraz zażywania długich kąpieli. Warto też ograniczyć intensywny wysiłek fizyczny, w tym sporty siłowe.

Przez pierwsze dwa tygodnie po zabiegu może pojawiać się niewielki ból i obrzęk oraz wystąpić podwyższona temperatura ciała. Wówczas lekarze z Serafin Clinic w Gliwicach – Klinice dla Kobiet zalecają przyjmowanie doraźnych środków przeciwbólowych.

Waginoplastyka (plastyka pochwy)

6 000 zł – 12 000 zł

Zabiegi uzupełniające

Plastyka ud

Nagła utrata wagi powoduje, że skóra zaczyna luźno zwisać. I chociaż pojawia się radość z nowej szczupłej sylwetki, to nieestetyczny wygląd, brak napięcia i elastyczności skóry potrafi ten efekt skutecznie zepsuć.

Plastyka ramion

Obwisła skóra na ramionach może być powodem wielu kompleksów. W momencie, gdy zanika naturalny kolagen staje się ona wiotka i traci swą elastyczność.

Waginoplastyka