Plastyka blizny poporodowej krocza

plastyka blizny poporodowej

Co to jest Plastyka blizny poporodowej krocza ?

Plastyka krocza to jedna z najpopularniejszych operacji chirurgii ginekologicznej. Wykonywany jest u kobiet, które wymagają poprawy miejsc intymnych po przebytym porodzie. Poród naturalny zostawia po sobie wiele blizn i śladów, w tym nienaturalnie rozszerzone i zniekształcone wejście do pochwy. Jest to spowodowane nacięciem lub rozerwaniem krocza.

Kobiety, które mierzą się z tym problemem często nie odczuwają przyjemności z życia seksualnego, są narażone na dyskomfort oraz suchość pochwy. Jest to zabieg przeznaczony dla kobiet, które nie planują już kolejnej ciąży.

Jakie są zalety plastyki pochwy i krocza?

Dzięki plastyce pochwy i krocza lekarze z Serafin Clinic Gliwice są w stanie przywrócić radość z codziennych czynności oraz sprawić, że Pacjentka znów poczuje się atrakcyjna. Zabieg plastyki krocza to podniesienie pewności siebie, zarówno w sferze fizycznej, jak i psychicznej. W Serafin Clinic w Gliwicach – Klinika dla Kobiet przyjmują tylko najlepsi specjaliści, którzy otoczą Pacjentkę opieką na każdym etapie zabiegu. Plastyka krocza, mimo, że jest popularnym zabiegiem, dotyczy wstydliwego problemu. Dlatego warto wybrać się na konsultację, gdzie lekarz odpowie na wszystkie nurtujące pytania. Plastyka pochwy i krocza to zabieg zarówno zdrowotny, jak i estetyczny, który poprawi komfort życia już w pierwszych dniach po jego wykonaniu!

Na czym polega zabieg plastyki krocza?

Zabieg plastyki krocza polega na podniesieniu tkanki łącznej i mięśni w okolicy intymnej. Zostaje usunięty nadmiar tkanki. Dzięki temu powraca jej właściwe położenie oraz anatomiczny kształt.

Jakie korzyści wynikają z plastyki krocza?

Zostają przywrócone nie tylko prawidłowe funkcjonowanie krocza, ale również następuje poprawa estetyki miejsc intymnych. Wszystkie deformacje zostają usunięte. Waginoplastyka ma na celu zwężenie ścian pochwy, dzięki czemu następuje jej uelastycznienie. Sama pochwa staje się odczuwalnie węższa, więc powraca przyjemność związana z aktywnością seksualną. Zmniejsza się także ryzyko pojawienia się infekcji intymnych, spowodowanych przesuszoną błoną śluzową. W Serafin Clinic Gliwice wykonujemy plastykę pochwy i krocza metodą chirurgiczną oraz laserową. Zostaje ona dobrana indywidualnie do potrzeb Pacjentki. Co najważniejsze, jest to zabieg trwały i nie wymaga ponownej ingerencji.

Korzyści zabiegu plastyki krocza:

• przywrócenie prawidłowego funkcjonowania miejsc intymnych,
  • poprawa wyglądu miejsc intymnych,
  • zwiększenie doznań seksualnych,
  • poprawa jakości życia intymnego,
  • nawilżenie pochwy,
  • zmniejszenie ryzyka pojawienia się infekcji intymnych,
  • pozbycie się kompleksów,
  • trwałość zabiegu,
  • zabieg jest całkowicie bezpieczny i bezbolesny,
  • zabieg jest wykonywany przez specjalistę, lekarza-ginekologa dr Dawida Serafina.

Jak wygląda zabieg plastyki krocza?

Plastyka krocza to zabieg wykonywany chirurgicznie tylko przez doświadczonych lekarzy. W Serafin Clinic Gliwice – Klinice dla Kobiet dbamy o każdy szczegół podczas wizyty, od konsultacji, po późniejszą rekonwalescencję.

Już podczas pierwszej wizyty lekarz prowadzący przeprowadza szczegółowy wywiad z Pacjentka. To moment, w którym nie tylko kieruje ją na badania, ale także poznaje jej oczekiwania.

Warto zabrać ze sobą na wizytę także ostatnie wyniki badania cytologicznego.

Plastykę krocza można wykonywać łącznie z plastyką warg sromowych. Jeśli jest taka konieczność, lekarz poinformuje o tym Pacjentkę już podczas konsultacji.

Co ważne, plastykę krocza można wykonywać po osiągnięciu pełnoletności.

Czy zabieg waginoplastyki jest bolesny?

Zabieg waginoplastyki jest całkowicie bezbolesny, odbywa się pod opieką anestezjologa. Plastyka krocza trwa około godziny.

Po wszystkim nie ma konieczności usuwania szwów, ponieważ zostają one wchłonięte.

Wskazania do zabiegu:

• poporodowe obniżenie ścian pochwy,
  • osłabienie lub uszkodzenie mięśni w okolicy intymnej, spowodowane porodem,
  • zaburzenia funkcjonalności pochwy,
  • suchość i dyskomfort pochwy,
  • ból w okolicach pochwy wynikający z jej budowy anatomicznej,
  • zmniejszenie napięcia mięśniowego w wyniku zachodzących w organizmie procesów starzenia,
  • niezadowolenie z wyglądu okolic intymnych,
  • niska samoocena,
  • brak przyjemności ze zbliżeń intymnych.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• zaplanowana kolejna ciąża,
  • połóg lub okres karmienia piersią,
  • zaburzenia krzepnięcia krwi,
  • choroby nowotworowe,
  • choroby utrudniające gojenie się tkanek oraz błony śluzowej,
  • aktywne stany zapalne.

Jak wygląda rekonwalescencja po zabiegu waginoplastyki?

Przez pierwsze 24 godziny po zabiegu waginoplastyki Pacjentka pozostaje w klinice na obserwacji. Po tym czasie, jeśli nie ma ku temu przeciwwskazań, może wrócić do domu.

Pacjentka powraca do codziennych aktywności już po kilku dniach od zabiegu plastyki krocza. Jednak pełne wygojenie i obrzęk znikają po 7-10 dniach.

Często zalecane jest przyjmowanie przeciwbólowych środków farmakologicznych, jednak jest to zależne od indywidualnych predyspozycji.

Kilka dni po zabiegu mogą wystąpić ból oraz lekko podwyższona temperatura ciała. Wówczas należy zrezygnować z wysiłku fizycznego, w tym podnoszenia ciężarów.

Jak należy dbać o miejsca intymne po zabiegu waginoplastyki?

Przez cały okres gojenia się blizny zalecana jest wyjątkowa dbałość o higienę okolic intymnych (podmywanie letnią wodą nawet kilka razy dziennie). W tym czasie nie należy brać długich kąpieli i korzystać z basenu. Powinno się także zrezygnować z noszenia obcisłej bielizny oraz ubrań.

Po zabiegu plastyki krocza konieczna jest też wstrzemięźliwość seksualna przez okres około 6 tygodni.

Plastyka blizny poporodowej krocza

4 000 zł – 6 000 zł